Øystein Djupedal er hovedtaler i Gjerstad 17.mai

Tidligere fylkesmann i Aust-Agder, Øystein Djupedal, har takket ja til å holde årets 17.maitale i Gjerstad. Djupedal har etter mange år på stortinget og i regjering solid kunnskap om landets demokrati og bakgrunnen for at vi kan feire vår nasjonaldag 17.mai.