Peder Tellefsdal har mange jern i ilden. Nå er han bokaktuell med boken «Rebranding the church»
Tellefsdal skriver med utgangspunkt i mer enn 20 års erfaring fra PR og markedsføring. Han retter seg mot ledere i kirker og kristne organisasjoner, men tror boken også vil appellere til en langt bredere lesergruppe. Det blir lansering i Norge og USA
– Boken lanseres om 23 dager på Studio Spornes, der selveste Birger Emanuelsen bokbader, opplyser Peder på Facebook mandag ettermiddag.
Etter to uker med forhåndssalg av e-bok på Amazon, har boka inntatt førsteplass i «New Releases» innen «Christian Leadership» og «Christian Faith»
– I boken argumenterer jeg for at kirken (kirken i bredt) har gått i to ulike grøfter i et forsøk på å kommunisere til et moderne, til dels post-kristent, publikum. Begge grøftene mislykkes i å kommunisere kjernebudskapet som kirken forvalter, og begge mislykkes i å kommunisere selve det unike verdiforslaget; nåde.
– Jeg får lov til å snakke om løsningen – Løvekirken – og hvordan den gjenoppdager den beste historien som noensinne er fortalt, sier Peder.
– På sitt beste har kirken representert den sterkeste bevegelsen for godhet som menneskeheten noensinne har vært vitne til. Og det vil skje igjen når vi gjenoppdager vårt opprinnnelige brand, sier han.
Boka er i salg i alle formater – paperback, innbundet, lydbok og e-bok fra onsdag 19. juni.
Peders egne nettsider finner du HER
Lykke til med både lansering og boksalg, Peder!