Østre Agder Sparebank har mange blide og dyktige kunderådgivere. Her fra hovedkontoret på Brokelandsheia. Foto: ØASP.
Østre Agder Sparebank har mange blide og dyktige kunderådgivere. Her fra hovedkontoret på Brokelandsheia. Foto: ØASP.

Østre Agder Sparebank har storfornøyde kunder

Årets kundeundersøkelse i Østre Agder Sparebank viser at kundene er svært fornøyde med banken sin.

Resultatene av kundeundersøkelsen ligger over gjennomsnittet for Eikabankene, og banken har langt mer fornøyde kunder enn de fleste andre banker i landet. Første kundeundersøkelse ble gjort i 2007, og Østre Agder Sparebank har hele tiden beholdt sin posisjon som en bank med svært fornøyde kunder.

Helt supre! Hjelpen og kundeveiledningen er helt utrolig! 
 - Dette er en av de mange hyggelige tilbakemeldingene vi har fått i årets kundeundersøkelse, sier banksjef Nina Holte med dårlig skjult stolthet. Jeg vil rette en stor takk til alle våre dyktige ansatte for at de står på for kundene. Ikke minst gjelder dette våre bilde og hjelpsomme rådgivere på kundeservice, påpeker Nina. 

 

Kunden i sentrum
- Vi er godt fornøyde med at tilliten til rådgiverne våre er så høy, og at kundene gir oss høy score på rådgivers faglige kompetanse. Vi får også veldig gode tilbakemeldinger på vennlighet og hjelpsomhet, på at vi gir kundene relevante og gode råd avhengig av hva slags behov eller utfordringer kundene har, sier banksjef Nina Holte.  

- I Østre Agder Sparebank løser vi kundenes problemer når de trenger det, vi er svært tilgjengelig for våre kunder og har korte beslutningsveier. De fleste kundene har en personlig rådgiver, som er en av de viktigste årsakene til de gode resultatene. Med kontorer i fire kommuner (Gjerstad, Vegårshei, Tvedestrand og Risør) er vi tilgengelige der kundene våre befinner seg. Det vet kundene våre å sette pris på, sier hun.
 


Kunderådgivere i bankens kontor på Vegårshei

 

Vi gir tilbake til lokalsamfunnet
- Banken deler hvert år ut betydelig med midler til lag, foreninger og samfunnstiltak lokalt. Vi er opptatt av at det vi gir skal være til glede for mange og være utviklende og skapende. Dette har kundene våre lagt merke til og gir oss positiv tilbakemelding på i årets undersøkelse, sier banksjefen videre.

- Vi er også fornøyd med at banken skårer høyt hos kunder i alle aldre. Spesielt hyggelig er det at de unge gir oss så gode tilbakemeldinger! De setter pris på å ha en rådgiver som de kan snakke med når store beslutninger skal tas, som kjøp av sin første bil eller første bolig og lignende. 

 

Vi lytter til våre kunder
- Kundenes tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi ønsker hele tiden å forbedre oss, og lytte til kundene. Resultatene i årets undersøkelse avdekker selvfølgelig noen forbedringsområder som vi kommer til å ta tak i. Blant annet har Eika lovet oss at nettbanken skal bli mye mer brukervennlig og moderne i løpet av året som kommer, avslutter en godt fornøyd banksjef.

Flere saker

Ordfører Inger Løite delte ut premier til vinnerlaget fra 7. klasse, som vant pizza til hele klassen.

Kreative ungdommer på Abel skole

På lørdag er det klart for årets Gjerstadmarsj. Illustrasjon: Depositphotos.com

Gå Gjerstadmarsjen på lørdag

Apotek1 på Brokelandsheia. Arkivbilde.

Venter vaksineboom på apoteket

Mikkel fra Broiler tester ut eksklusive grillspyd fra Eurospar Brokelandsheia.

Mikkel fra Broiler testet ut gourmetkjøtt fra Tore & Co

3 av 4 deltakere fra Gjerstad i NM-rulleskiskyting på Lillehammer denne helgen. Foto: GIL

NM i rulleskiskyting på Lillehammer

Har du lyst til å spille med denne gjengen? Bli med 16. og 17. oktober. Foto: Privat.

Har du lyst til å spille/synge i band?

Små og store idrettsutøvere kan igjen starte opp med vanlige treninger og konkurranser igjen. Illustrasjonsbilde: Depositphotos.com

- Hurra, idretten har gjenåpnet!

149 abonnenter på det kommunale vannverket i Gjerstad har ikke installert vannmåler. Illustrasjonsbilde: Depositphotos.com

149 abonnenter i Gjerstad har fortsatt ikke installert vannmåler