Håvard Såghus Winterkjær i aksjon på Stevningsmoen

I foreløpig mangel av norsk vinter i våre trakter, går turen til de som kan stille med snø. Svene IL og IL Bevern arrangerte KM Normal på Stevningsmoen i dag. Tre av våre løpere stilte opp der. Håvard nummer tre på Svene! Aasbøgutta deltok på renn i Sirdal.

Det herjer sjakkfeber i landet. Feberen har også kommet til Gjerstad skole. Det var mange som fulgte sjakk-VM i jula.